dijous, 31 de desembre de 2015

Últim Rums de l'any!!

Hola!!
Ara feia molts dies que no participava al Rums, però he arribat a temps per participar a l'últim de l'any!
Us ensenyo una faldilla que vaig fer fa uns dies però que encara no havia tingut temps de fotografiar ni penjar.
És extremadament fàcil de fer: 2 rectangles amb forat rodó al mig i la part de la cintura.
Feia temps que volia una faldilla una mica més llarga, perquè totes les que tinc són molt curtes, i així desigual m'agrada com queda.




Hola!!
Ahora hacia muchos días que no participaba en Rums, pero he llegado a tiempo para participar al último del año!
Os enseño una falda que hice unos días pero que aun no había tenido tiempo de fotografiar ni de colgar.
Es extremadamente fácil de hacer: 2 rectángulos con un agujero redondo en medio y la parte de la cintura.
Hacía tiempo que quería una falda un poco más larga porqué todas las que tengo son muy cortas y así desigual me gusta como queda.








Me'n vaig a xafardejar què heu fet, fins una altra!!


PD.- Sabates d'anar per casa cutres cutres....

2 comentaris:

  1. Bien chula la falda! Yo hace tiempo que también quiero hacerme una maxi, pero soy muy tacaña para las telas... jeje... para las corticas sólo tengo que comprar medio metro!
    Qué disfrutes el fin de año!

    ResponElimina