divendres, 6 de novembre de 2015

Recycling friday

Hola! Avui m'uneixo a l'iniciativa de Mimaramundo i us ensenyo el resultat de reciclar una faldilla meva. Vaig fer uns pantalonets pel Pau.
És una entrada molt cutre, però no tinc ni foto de l'abans; era una faldilla molt gruixudeta però que ja no em posava mai.
El patró és el dels pantalons Xiana però adaptat a talla de sis mesos.
Si veiguéssiu la pila de roba que tinc per reciclar!!! Tota la família abans de tirar res ja m'ho dóna a mi!


Hola! Hoy me uno a la iniciativa de Mimaramundo y os enseño el resultado de reciclar una falda mia. Hice unos pantaloncitos para Pau.
Es una entrada muy cutre, pero no tengo ni fotos del antes; era una falda muy gordita pero que ya no me ponía nunca.
El patrón es el de los pantalones Xiana pero adaptado a la talla de seis meses.
Si vierais la pila de ropa que tengo para reciclar!! Toda la familia antes de tirar nada ya me lo dan a mi!





Dues entrades en dos dies seguits! Estoy que lo regalo!! Hahahahah

Fins una altra!

3 comentaris:

  1. Monísimos! yo también tengo "tela de tela", a ver si nos vamos animando y encontramos inspiración para reciclar ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias!! sí, inspiración y tiempo! ;)

      Elimina
  2. jajajaja a mi també ja em tenen fitxada per passar-me tota la roba que no volen... tinc a sota el llit ple! Sort que de tant en tant vaig traient-ne coses, que sinó...
    Molt bonicos els pantalons, hem d'aprofitar a cosir pels bebés, que gasten poca tela i podem reciclar la majoria de peces per ells!! jejejeje

    ResponElimina