dijous, 5 de novembre de 2015

Per fi un Rums!

Hola! Per fi torno a publicar algo al bloc, que últimament el tinc una mica abandonat. No és que no cusi, però tot el que faig és pel Pau, i no penso a fer fotos, i per tant, no ho penjo... és un peix que es mossega la cua!
L'altre dia vaig fer-me una samarreta amb el coll drapejat. No té un patró concret; vaig copiar el coll d'una que tenia a casa i vaig afegir una tela de ratlles al baix i a les mànigues.  La tela lila me la va donar la meva iaia, que li havien regalat a ella, i la de ratlles es d'una botiga física de Manresa.
A mi m'agrada molt el resultat!!



Hola! Por fin vuelvo a publicar algo en el bloc, que últimamente lo tengo un poco abandonado. No es que no cosa, pero todo lo que hago es para Pau y no pienso a tirar fotos, y por lo tanto, no lo cuelgo... es un pez que se muerde la cola!
El otro día me hice una camiseta con el cuello drapeado. No tiene un patrón concreto; copié el cuello de una que tenia en casa y le añadí una tela de rayas en el bajo y en las mangas. La tela lila me la dio mi abuela, que se la regalaron a ella, i la de rayas es de una tienda física de Manresa.
A mi me gusta mucho el resultado!








Fotos d'última hora depressa i corrents al menjador!

Vaig a xafardejar el Rums! Fins una altra!

11 comentaris:

  1. Ei, molt xula!! m'agrada molt el coll i les mànigues bicolors!! crec que no coneixia el teu blog, em quedo per aqui

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Encantada de tenir-te per aquí!

      Elimina
  2. que bonita te quedó y muy lindos colores

    ResponElimina
  3. Que xula!!! M'encanta el coll i les mànigues. Aquests punys son molt macos, crec que el pròxim vestit els durà!!

    ResponElimina
  4. Me encanta ese tipo de cuello que dejar ver el hombro!! chulisisma!

    ResponElimina
  5. M'encanta el resultat!! I els colors que has escollit són genials...

    ResponElimina