dijous, 9 de juliol de 2015

Vestit Hana

Hola!
Avui per fi torno al Rums!! En l'entrada d'ahir ja us vaig explicar el motiu de la meva pausa costuril, va néixer el Pau, però ara que ja estem tots adaptats ja hi puc tornar.
He fet el vestit Hana, que l'Anna de Cal Joan ens va regalar el patró i un súper tutorial, gràcies!
A la part de dalt he fet servir una tela d'estrelles tipu patxwork i la resta tela de samarreta gris.
M'ha quedat un vestit molt serio contant que jo sempre acostumo a anar amb colors més vius, però m'agrada molt el resultat!



Hola!
Hoy por fin vuelvo a Rums!! En la entrada de ayer ya os expliqué el motivo de mi pausa costuril, nació Pau, pero ahora que ya estamos todos adaptados ya puedo volver a coser.
He hecho el vestido Hana, que Anna de Cal Joan nos regaló el patrón y un fantástico tutorial, gracias!
En la parte de arriba he utilizado una tela de estrellas tipo patchwork y en el resto una tela de camiseta gris.
Me ha quedado un vestido muy serio contando que yo siempre acostumbro a ir con colores más vivos, pero me gusta mucho el resultado!






Fins una altra!!


15 comentaris:

  1. qué guapa! enhorabuena por la llegada de Pau y qué bien que encuentres espacio para coser con un chiquitín por ahí!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias!! Se hace lo que se puede, jajaja

      Elimina
  2. Ha quedat formal, pero estas guapissima!! Que be et senta l'Arribada del Pau!! Per cert, si vols, pots afegir awueta entrada al rexopilatori del vestit Hana

    ResponElimina
  3. Felicitats pel nouvingut!! Est un vestit preciós.... ara a disfrutar-ho tot!!

    ResponElimina
  4. Enhorabuena!!!! El vestido te queda genial!

    ResponElimina
  5. Enhorabuena!!!! El vestido te queda genial!

    ResponElimina
  6. Felicitats per l'arribada del Pau!!
    Coincidim costura. es taaaaan comode que penso repetir!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! Jo em sembla que també, però amb colors més vius!

      Elimina