dijous, 26 de març de 2015

Salvaslips

Hola!
La setmana passada crec que va ser que Kiwa Kawaii va organitzar una setmana temàtica, i encara que vagi tard em vaig animar a cosir els salvaslips que ens proposava.
Mai n'havia fet servir de tela i he de dir que són fantàstics, molt més còmodes que els que venen. Primer en vaig fer dos per a veure què tal anaven, i  al final van pujar a set, a més, són rapidissims de fer!!


Hola!
La setmana passada creo que fue que Kiwa Kawaii organizó una semana temática y aunque voy tarde me animé a coser los salvaslips que nos proponía.
Nunca los había utilizado de tela y tengo que decir que son fantásticos, mucho más cómodos que los que venden. Primero hice dos para ver que tal iban, y al final, subieron a siete. Además son rapidísimos de hacer!!


Aprofitant que estem a dijous participo al Rums, vaig a xafardejar!!
Fins una altra!!



7 comentaris:

  1. Ostres quina producció!! Es fàcil passar-se als de tela oi que si?? T'han quedat molt acolorits!!

    ResponElimina
  2. Uauh quina xulada, jo em vaig quedar en dos, pero em poso ja a cosir-ne més...

    ResponElimina
  3. Qué monos! Visca els salvaslips ecològics!!

    ResponElimina
  4. Què macos t'han quedat, m'encanten!!!
    Oi que són còmodes? Jo ja no puc viure sense les teles!!
    Gràcies per participar a la setmana íntima!!
    Et deixo link per si vols enllaçar al recopilatori i així participar al sorteig d'unes teles, jejeje!
    http://www.kiwakawaii.com/2015/03/dia-7-recopilatorio-quieres-participar.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci! I gràcies per organitzar tot això, he après moltíssim!

      Elimina