dimarts, 31 de març de 2015

Mode nadó

Hola!
Últimament estic en mode nadó com ja haureu vist, doncs de moment seguim igual. Aquesta vegada he cosit una tovalloleta amb caputxa i dos pitets.
De pitets ens en han donat ja molts, però vaig estar remenant i al blog de la pantigana vaig veure que fa temps havien fet la setmana del nadó, i no em vaig poder estar de fer-ne dos.
Aquesta setmana santa, que estic de vacances ja tinc força coses començades, també de nadó, òbviament, que ja us aniré ensenyant.



Hola!
Últimamente estoy en modo bebé como ya habréis visto, pues de momento sigo igual. Esta vez he cosido una toallita con capucha y dos baberos.
De baberos ya nos han dado muchos, pero estuve mirando y al blog de la pantigana ví que hace tiempo hicieron la semana del bebé, y no me pude estar de hacer dos.
Esta semana santa, que estoy de vacaciones ya tengo alguna cosa empezada, también de bebé, obviamente, que ya os iré enseñando.






Que acabeu de passar una bona setmana santa! Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada