dilluns, 5 de gener de 2015

Una armilla

Hola!
M'encanta estar de vacances!! Llàstima que ja s'acabin... Tinc temps per fer de tot. Avui us ensenyo una armilla que li he fet al meu xicot aprofitant uns forros polars que em va donar el meu pare perquè no es posava.
Cos d'un i caputxa d'un altre, cremallera al mig a conjunt amb la caputxa i una butxaca al mig, que m'ha quedat una mica petita, però bueno, no passa res!



Hola!
Me encanta estar de vacaciones!! Lástima que ya se terminan... Tengo tiempo para hacer de todo. Hoy os enseño un chaleco que he hecho a mi novio aprovechando unos forros polares que me dio mi padre porque no se los ponía.
Cuerpo de uno y capucha de otro, cremallera en medio a conjunto con la capucha y un bolsillo al medio, que me ha quedado un poquito pequeño, pero bueno, no pasa nada!



Us deixo amb les fotos amb cara de resignat per culpa del sol:





Espero que us hagi agradat!

Que tingueu molt bons reis!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada