divendres, 30 de gener de 2015

Jaqueta d'home

Hola!
Avui us ensenyo una jaqueta que li he fet al meu xicot.
Quan per Nadal li vaig fer la suadera al meu pare em va sobrar molta roba i el meu xicot em va demanar que li'n fes una a ell també, però llavors em vaig fer el "ponxo" i ja vaig acabar la roba, així que li'n devia una.


Hola!
Hoy os enseño una chaqueta que le he hecho a mi novio.
Quando para Navidad le hice la sudadera a mi padre me sobró mucha ropa y mi novio me pidió que le hiciera una para él también, pero luego me hice el "poncho" y ya terminé la ropa, así que le debía una.


La tela negra és d'una botiga de Gironella i com que no donava per tot vaig comprar la vermella a la Pantigana. El disseny se'l va triar ell, és totalment al seu gust.


La tela negra és de una tienda de Gironella y como no daba para todo compré la roja en la Pantigana. El diseño lo escogió él, es totalmente a su gusto.


Us deixo amb les fotos:


Os dejo con las fotos:






Espero que us hagi agradat, fins una altra!!

4 comentaris: