dijous, 27 de novembre de 2014

Per fi! La meva Osha!!

M'ha costat molt, però finalment vaig trobar el moment per cosir-la! Ara feia molt temps que no publicava res, no he cosit gaire, però sembla que m'hi torno a posar.
Suposo que a aquestes altures ja tothom sap de què va això de la osha. Dawn, de mi rincón de mariposas està de celebració, i ens va obsequiar amb un cc fantàstic!!!

La tela la tenia feia temps, però no tenia tela de puny, i fins que no em vaig il·luminar per comprar-ne van passar uns quants dies... Al final vaig fer un "pedido" a la pantigana i ja no tenia excusa. Ja us aniré ensenyant tot el que vagi fent.



Me ha costado mucho, pero finalmente encontré el momento para coser-la! Ahora hacía mucho tiempo que no publicaba nada, no he cosido mucho, pero parece que me vuelvo a animar.
Supongo que a estas alturas ya todo el mundo sabe de que va esto de la osha. Dawn de mi rincón de mariposas esta de celebración y nos obsequió con un cc fantástico!!

La tela la tenía hacía tiempo, pero no tenia tela de puño, y hasta que no me iluminé para comprar pasaron unos cuantos dias... Al final hice un pedido a la pantigana y ya no tenía excusa. Ya os iré enseñando lo que vaya haciendo.



En fi, prou de rotllo, us deixo amb les fotos!




Espero que us hagi agradat! Per cert, avui sóm dijous, així que toca RUMS!!!! Vaig a xafardejar!!!

Fins una altra!!

12 comentaris: