dijous, 2 d’octubre de 2014

Reciclem altra vegada!

Hola a tothom!!
Avui vaig molt tard, però fins ara no m'ha arribat el fotògraf a casa! Avui us ensenyo una espècie de vestit que m'he fet ajuntant dues samarretes del meu xicot i afegint-hi roba negra a sota i als punys. En realitat hauria de ser molt ràpid de fer, però la part negra de sota la vaig haver de desfer dos vegades: una vegada l'havia fet massa gran, un cop la vaig tenir a mida la vaig cosir al revés, i finalment a la tercera ho vaig aconseguir!

En fi, us deixo amb les fotos i amb això participo al Rums d'avui!




Hola a todas!
Hoy voy muy tarde, pero hasta ahora no me ha llegado el fotógrafo  a casa! Hoy os enseño una especie de vestido que me he hecho juntando dos camisetas de mi novio y añadiendo ropa negra debajo y en los puños. 
En realidad tendria que haber sido muy rápida de hacer, pero la parte negra de debajo la tuve que deshacer dos veces: una vez la había hecho demasiado grande, cuando la tuve a la medida lo cosí al revés, y finalmente a la tercera lo conseguí!

En fin, os dejo con las fotos y con esto participo al Rums de hoy!




Fins una altra!!!

1 comentari:

  1. Ei!!! Doncs ha quedat molt xulo!! Això de reciclar està molt bé....

    ResponElimina