dimecres, 13 d’agost de 2014

Suadera!

Hola!
Què tal? Avui us vull ensenyar una suadera que he fet pel meu xicot. Últimament em veia que no parava de cosir, però que tot m'ho feia per mi i em va demanar una suadera. Jo no n'havia fet mai cap, i la veritat és que se'm feia una mica una muntanya... Vam comprar un patró per internet, a patrones y moldes (Les talles són força grans, vaig agafar una L i la vaig haver d'estrènyer força) i em vaig posar a la feina, la veritat es que vaig tardar força perquè el patró era d'una suadera bàsica, i el meu xicot hi va anar fent canvis, però realment estic molt contenta amb el resultat!!
Ara segur que m'animo a fer-ne més per a l'hivern!


Hola!
Que tal? Hoy os quiero enseñar una sudadera que he hecho para mi novio. Últimamente me veía que no paraba de coser, pero que todo me lo hacía para mi y me pidió una sudadera. Yo no había hecho nunca ninguna, y la verdad es que se me hacía un poco cuesta arriba.... Compramos un patrón por internet, a patrones y moldes (las tallas son bastante grandes, cogimos una L y la tuve que estrechar bastante) y me puse a trabajar, la verdad es que tardé bastante porqué el patrón era de una sudadera básica y mi novio iba haciendo cambios, pero realmente estoy muy cotenta con el resultado!!
Ahora seguro que me animo a hacer más para el invierno!!





Espero que us agradi!
Fins una altra!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada