dilluns, 18 d’agost de 2014

Paper transfer

Hola!
Recordeu la suadera que li vaig fer al meu xicot? Doncs l'altre dia vaig anar al Lidl a buscar fil, i vaig veure que tenien paper transfer, i en vaig comprar. No n'havia fet servir mai però vam decidir provar-lo.
Va triar un dibuix i el vam transferir. En principi ha quedat molt bé, encara haurem de veure si a l'hora de rentar-lo segueix igual de bé!!

Hola!
¿Recordais la sudadera que le hice a mi novio? Pues el otro dia fuí al Lidl a buscar hilo y vi que tenian papel transfer, y compré. No lo había hecho servir nunca pero decidimos probar.
Escogió un dibujo y lo transferimos. En principio ha quedado muy bien, aún tendremos que esperar si a la hora de lavarlo sigue igual de bien!!




Espero que us hagi agradat, ja us explicaré a veure si un cop rentat queda igual.
Fins una altra!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada