dijous, 21 d’agost de 2014

Jersei!

Hola!!
Avui torno al Rums!! Feia dos dijous que no hi participava perquè estava liada fent la suadera del meu xicot.
Veient que aquí l'estiu ja s'ha acabat, m'he possat a fer ja coses per la temporada tardor-hivern...
Aquest jersei que m'he fet el vaig veure al pinterest, i t'explicaven molt bé com fer-lo, és més llarg de davant i de mida normal de darrere. En principi volia fer-lo tot de color lila, però un cop em vaig posar a tallar vaig veure que no tenia prou roba, i el vaig combinar amb el rosa.
Al final el resultat m'agrada molt!!

Hola!!
Hoy vuelvo al Rums!! Hacia dos jueves que no participaba porqué estaba muy liada haciendo la sudadera de mi novio.
Viendo que aquí el verano ya se ha terminado, me he puesto a hacer ya cosas para la temporada otoño-invierno...
Este jersey que me he hecho lo vi en el pinterest, y te explicaban muy bien como hacerlo, es más largo de delante y de medida normal por detrás. En principio quería hacerlo todo de color lila, pero una vez me puse a cortar, vi que no tenia bastante ropa y lo combiné con el rosa.
Al final el resultado me gusta mucho!!





Espero que us hagi agradat, fins una altra!!!

14 comentaris:

  1. Que xulo!!! M´agrada això que sigui desigual, i si, aviat haurem de començar a fer bufandes i colls amb aquest temps!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci! Si, ja ens podem anar preparant!

      Elimina
  2. Molt xulo!!! ja vec que això de que tens poca roba et passa com a mi!
    PErò el resultat és fantàstic

    ResponElimina
  3. Muy bonito! Y la tela rosa le da otro aire, como si fuese un fular. Me gusta la combinación. Biquiños!!!

    ResponElimina
  4. Mola!!!! Jo no puc ficar-me coses tant "allargades" perquè sóc prou menuda, hehehehe Però està molt xulo!!

    ResponElimina
  5. Què original i colorit !!
    He trobat el teu blog per casualitat, Ja tens una nova seguidora ;)

    ResponElimina
  6. Muy acertado empezar ya con cosas más calentitas. Este jersey tiene una pinta de cómodo increíble. La combinaciçon de telas ha quedado genial.

    ResponElimina