divendres, 1 d’agost de 2014

El meu primer encàrrec

Hola!
Avui us vull ensenyar una cosa que vaig fer fa uns dies però encara no havia pensat a penjar-ho. Es tracta del meu primer encàrrec, una bosseta en forma de casa per guardar gomes, turbants... i amb tres tires per poder penjar les pinces.
M'ho van demanar uns meus amics per la seva nebodeta. A ells els hi va agradar molt, a veure si a la destinatària també...



Hola!
Hoy os quiero enseñar una cosa que hice hace unos días pero que aún no lo había colgado. Se trata de mi primer encargo, una bolsita con forma de casa para guardar gomas, turbantes... y con tres tiras para poder colgar las pinzas.
Me lo pidieron unos amigos mios para su sobrinita. A ellos les gustó mucho, a ver si a la destinataria también...





Espero que us agradi, fins una altra!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada