dimarts, 22 de juliol de 2014

Tornem a reciclar!

Hola de nou!
Avui us vull ensenyar una faldilla que vaig fer l'altre dia. Em vaig inspirar amb una que vaig veure pel pinterest.
Les robes són samarretes del meu xicot, que li anaven grans i me les va donar perquè aprofités la tela.
Aquí us deixo amb el resultat.



Hola de nuevo!
Hoy os quiero enseñar una falda que hice el otro dia. Me inspiré con una que ví en pinterest.
Las telas son camisetas de mi novio, que le iban grandes y me las dió para que aprovechara las telas.
Aquí os dejo con el resultado.




Com sempre les fotos de córrer per casa.... A veure si algun dia m'hi poso i en faig alguna de decent!



Como siempre las fotos de andar por casa... A ver si algun dia me pongo y hago alguna de decente!



Espero que us hagi agradat. Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada