dilluns, 21 de juliol de 2014

Samarreta súper-ràpida

Hola a tothom!
Últimament estic on fire amb la costura, no paro, i l'altre dia vaig cosir una samarreta en un pim-pam. És molt fàcil i ràpida de fer.
Em vaig medir el pit, i vaig fer un rectangle, un tros de roba negra a dalt per aguantar-la i ja està, samarreta feta.


Hola a todas!
Últimamente estoy on fire con la costura, no paro, y el otro dia cosí una camiseta en un pim-pam. És muy fácil y rápida de hacer.
Me medí el pecho y hice un rectángulo, un trozo de ropa negra arriba para aguantarla y ya está, camiseta hecha.



Amb uns pantalons negres amples queda molt bé, aquesta foto ja veieu que és feta en plan de córrer per casa.


Con unos pantalones negros anchos queda muy bien, esta foto ya veis que está hecha en plan de estar por casa.


Espero que us hagi agradat, i fins una altra!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada