dijous, 24 de juliol de 2014

Pantalons Lau d'enredos!

Hola a tothom!
Des que tinc temps he descobert moltes pàgines noves de costura, entre elles la d'Enredos, i vaig veure que havia organitzat un CC dels pantalons. Hi havia el patró i les explicacions molt ben fetes i em vaig animar a fer-los. L'única cosa que vaig haver de canviar va ser la llargada, que jo sóc molt alta. Si no coneixeu aquesta pàgina us la recomano!!!
Els vaig fer amb una tela d'ikea, força gruixuda, seràn ja per de cara la tardor, estació que no tardarà gaire a arribar aquí...
La goma de dalt i els punys d'abaix els vaig fer amb taronja i m'agrada molt com queden.
En fi, us deixo amb el resultat.



Hola a todas!
Des de que tengo tiempo he descubierto muchas páginas nuevas de costura, entre ellas la de Enredos, y vi que había organizado un CC de los pantalones. Había el patrón y las explicaciones muy bien hechas y me animé a hacerlos. La única cosa que tuve que cambiar fue la largada, que soy muy alta. Si no conocéis esta página os la recomiendo!!
Los hice con una tela de ikea, bastante gruesa, serán ya para el otoño, que aquí no tardarà mucho en llegar....
La goma de arriba y los puños de abajo los hice con naranja y me gusta mucho como quedan.
En fin, os dejo con el resultado.








Per cert, també vaig descobrir la pàgina rums, i aquest serà el meu primer rums!!

Por cierto, también descubrí la página rums, y este será mi primer rums!!

Espero que us hagi agradat!! fins una altra!!!

4 comentaris:

  1. Hola Neus!!! Remenant per la blogosfera t´hem trobat!! I al veure que eres de Berga com nosaltres ens ha fet gràcia.....t´anirem seguint i ens veiem!!
    Per cert, molt xulos aquests pantalons!!

    ResponElimina
  2. muy bonitos!!!
    son mis pantalones favoritos!!

    ResponElimina