diumenge, 29 de desembre de 2013

Reciclatge

Hola!! Espero que les festes vagin moooolt bé! Ara feia dies que no escribia i tinc força coses per ensenyar-vos. Avui va de reciclatge. El meu xicot tenia un parell  de samarretes que no es posava perquè li anaven grans; me les he apropiat jo i les he tunejat.

Aquí us deixo una foto de l'abans (les dues samarretes eren iguals, una vermella i l'altre verda):


I ara el resultat:



Al final a la samarreta verda i he aplicat a un costat unes roses que havia fet la meva iaia amb ganxet que havien de ser per fer un mocador, però no sabiem com enganxar-les i n'he agafat tres per la samarreta, però no he fet foto.


Han sigut molt fàcils de fer. Vaig seguir una espècie de tutorial que vaig trobar pel pinterest.
Per avui ja està, un altre dia d'aquests us ensenyaré més coses.
Que vagin molt bé les festes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada