dissabte, 26 d’octubre de 2013

Individual i jersei

Hola!
Avui us vull ensenyar un individual que vaig fer ahir amb un momentet per quan m'he de quedar a dinar a l'institut. Feia molts dies que hi pensava, però no m'hi posava mai, i ahir finalment m'hi vaig posar.
Veureu que hi ha molts fils, però últimament la meva màquina fa coses rares, he provat d'afluixar i tensar la canilla, pero no hi ha manera, en fi....



Hola!
Hoy os quiero enseñar un individual que hice ayer en un momentito para cuando me tengo que quedar a comer al instituto. Hacía muchos días que lo tenia en mente, pero no me ponía nunca y ayer finalmente me puse a ello.
Veréis que hay muchos hilos, pero últimamente mi máquina hace cosas raras, he intentado aflojar y tesar la canilla, pero no hay manera, en fin...


També us vull ensenyar com porto el meu jersei, en tot l'estiu no el vaig tocar, però quan vaig tornar de Filipines m'hi vaig tornar a aficionar. Tot i així, encara queda molt!!



También os quiero enseñar como llevo mi jersey, en todo el verano no lo toqué, pero cuando volví de Filipinas me volví a aficionar. Aunque aún queda mucho!!






Espero que us hagi agradat! 
Fins la propera!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada