dissabte, 28 de setembre de 2013

Tornem a la rutina!

Hola a tothom!
Després de molts mesos sense publicar res torno a reempendre el fil del bloc. Tot s'ha de dir que aquest estiu no he parat i he deixat el bloc totalment abandonat. El que si que he fet és anar mirant els blocs de tothom, però no aconseguia posar-me a escriure una entrada.
Al juliol, que ja tenia vacances, em vaig quedar per Berga, i a l'agost vaig marxar amb una amiga a les Filipines, a visitar un amic que viu allà. Ens hi vam passar 21 dies, i clar, al tornar ja directe a treballar.
Aquest any m'ha tocat anar a Vic, i per tant em passo força estona a la carretera, però ja m'hi aniré acostumant...

No us enganyaré, aquest estiu no he fet gaire res (relacionat amb les manualitats!) però avui us vull ensenyar què n'he fet finalment d'aquelles flors de ganxet que us vaig ensenyar fa molt de temps.
Les vaig penjar per l'entrada de casa, que hi tenim tot de claus posats dels antics habitants del pis. També vaig provar de fer una bola d'aquelles de paper que corren pel Pinterest i també l'hi vaig penjar.

I per últim, una banderola; encara no n'havia fet cap i tenia ganes de fer-ne una. La vaig fer pel Marc, que el dia 25 va fer un anyet.

Us deixo les fotos.






Hola a todo el mundo!
Despues de muchos meses sin publicar nada vuelvo a reemprender el hilo del bloc. También tengo que deir que este verano no he parado y he dejado el bloc totalmente abandonado. Si que he ido mirando los blocs de todas, pero no conseguia ponerme a escribir una entrada.
En julio, que ya tenia vacaciones, me quedé por Berga, y en agosto me fuí con una amiga a las Filipinas, a visitar un amigo que vive allí. Nos estamos 21 dias, y claro, al volver directa a trabajar.
Este año me ha tocado ir a Vic, y por lo tanto me passo mucho rato en la carretera, pero ya me iré acostumando...

No os voy a engañar, este verano no he hecho muchas cosas (relacionado con las manualidades!) pero hoy os quiero enseñar que he hecho finalmente de aquellas flores de ganchillo que os enseñé hace mucho tiempo. Las colgué por la entrada de casa, que teniamos muchos clavos de los antiguos inquilinos. También prové de hacer una bola de aquellas de papel que corren por el Pinterest y también la colgué.

Y por último, una guirnalda; aún no habia hecho ninguna y tenia ganas de hacer una. La hice para Marc, que el dia 25 hizó un añito.



Espero que us hagi agradat!!

2 comentaris: