divendres, 26 d’abril de 2013

Encara estic viva!!

Cada vegada passa més temps entre entrada i entrada, no sé què passa. Bé, aquest cop si, tinc excusa.
Primer de tot hi va haver uns dies que el senyor blogger va decidir que no podia publicar res, cada vegada que ho volia fer es penjava.... i després vaig estar uns dies sense ordinador perquè va agafar un virus, sort que un amic el va poder arreglar!!

Cada vez pasa mas tiempo entre entrada y entrada, no sé qué pasa. Bueno, esta vez si, tengo excusa.
Primero de todo hubo unos dias que el señor blogger decidió que no podia publicar nada, cada vez que lo queria hacer se colgaba... y luego estuve unos dias sin ordenador porqué cogió un virus, suerte que un amigo lo pudo arreglar!!


Us començo a ensenyar coses. El més passat va ser el meu aniversari, i el meu xicot em va regalar unes agulles circulars i moltes madeixes de llana per fer-me un jersei. Ja el vaig començar i vaig tenir molts problemes de principiant. Es veu que muntava els punts amb la mà esquerra, i de tant en tant la llana se'm trencava... no sabia pas què passava fins que vaig anar a veure la meva iaia i ella fent el mateix amb la dreta ja no li passava!! en fi....
Us deixo una foto dels progressos, que no són gaires.


Os empiezo a enseñar cosas. El mes pasado fue mi cumpleaños, y mi novio me regaló unas agujas circulares y muchas madejas de lana para hacerme un jersey. Ya lo empecé y tuve muchos problemas de principiante. Se ve que montaba los puntos con la mano izquierda, y de tanto en tanto la lana se me rompia.... no sabia que me ocurria hasta que fui a ver a mi abuela y ella haciendo lo mismo con la derecha ya no le ocurria!! en fin....
Os dejo una foto de los progresos, que no son muchos.



També em van regalar un llibre per fer flors de ganxet, n'he fet alguna, però no els hi he tirat fotos.
A part, també vaig fer un cistellet de trapillo pel labavo, així queda tot més recollidet.


También me regalaron un libro para hacer flores de ganchillo, he hecho alguna, pero no les he tirado ninguna foto.
A parte, tambien hice un cestito de trapillo para el lavabo, asi queda todo mas recogido.




I això és tot!
Espero que us hagi agradat!!


2 comentaris:

  1. Mot xulo!, tot ai aquest blogger que ens fa la puny ets de vegades. ;)

    ResponElimina