dimecres, 20 de febrer de 2013

Una mica de tot

Hola!! Últimament passen molts dies d'entrada a entrada, però això no implica que no treballi!
Primer de tot us volia ensenyar una flor de ganxet que vaig fer per una companya de feina però es veu que accidentalment vaig borrar la foto, així que us ensenyo la foto de la pàgina d'on vaig treure el patró.
Si el voleu el trobareu al meu pinterest.



Hola!! Últimamente pasan muchos dias de entrada a entrada, pero esto no implica que no trabaje!
Primero de todo os queria enseñar una flor de ganchillo que hice para una compañera de trabajo pero se ve que accidentalmente borré la foto, así que os enseño la foto de la página de dónde saqué el patrón.
Si lo queréis lo encontraréis en mi pinterest.


També vaig forrar l'àlbum de fotos del Marc que ha de portar a la guarderia. Hi vaig fer un sol i una lluna.


También forré el álbum de fotos del Marc que tiene que llevar a la guarderia. Hice un sol i una luna.




Com que no tenia prou coses per fer, vaig decidir aprendre a fer mitja. Seguint els tutorials del CAL de labores en red, vaig anar aprenent a fer diferents punts. Tot i que allà proposen fer quadrats de 20 x 20 per fer una manta, jo vaig fer quadradets petits per aprendre a fer el punt.



Cómo no tenia bastantes cosas por hacer, decidí aprender a hacer media (punto). Siguiendo los tutoriales del CAL de labores en red, fui aprendiendo distintos puntos. Aunque allí proponen hacer cuadrados de 20 x 20 para una manta, yo hice cuadraditos pequeños para aprender a hacer el puto.


Aquí tots junts:


I ara de més a prop; aquí un punt amb calat:


Aquí el punt d'arròs i el punt del dret:


Aquí el punt de jersei i el del revés:


I finalment una trena i el punt elàstic:


Però aquí no s'acaba tot! També em vaig dedicar a cosir un parell d'estovalles i estic fent unes fundes pel sofà. De moment en tinc dues de tres.


Pero aquí no termina todo! También me dediqué a coser un par de manteles y estoy haciendo unas fundas para el sofá. De momento tengo dos de tres.


A la foto de dalt teniu les dues fundes pel sofà, fetes amb teles de l'ikea, ara només em falta la de la dreta i els reposabraços. En aquesta foto també us ensenyo una de les estovalles, fetes també amb una de les teles de l'ikea. 
A la foto de baix us ensenyo l'altra estovalla, feta també amb una tela de l'ikea i exactament amb la mateixa forma que l'anterior.





En la foto de arriba teneis las dos fundas para el sofá, hechas con telas del ikea, ahora sólo me falta la de la derecha y los reposabrazos. En esta foto también os enseño uno de los manteles, hechas también con una de las telas del ikea.
En la foto de abajo os enseño el otro mantel, hecho también con una tela del ikea y exactamente con la misma forma que el anterior.



I fins aquí l'entrada d'avui!! Espero que us hagi agradat!!

Fins una altra!!






3 comentaris:

  1. T'acabo de descobrir veig que fas coses molt bòniques. Males flor de ganxet m'encanten. ;)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Neus per la teva visita!
    M'alegro que comencis a fer mitja! L'àlbum moooolt xulo, molt!

    ResponElimina