diumenge, 6 de gener de 2013

"Lo prometido es deuda" i bosseta


Hola! Avui us ensenyo el vestit de cap d'any que em vaig fer. Com veieu és molt fresquet i vaig passar un fred terrible. Feia molts anys que no feia tant fred com aquest. Decidit, l'any que vé pantalons i forro polar!!





Hola! Hoy os enseño el vestido de fin de año que me hice. Como veis es muy fresquito y pasé un frio terrible. Hacia muchos años que no hacia tanto frío como este. Decidido, el año que viene pantalones y forro polar!!



Aquí el vestit sencer


Unes flors de ganxet que em vaig fer per la part de dalt. En realitat havia de ser una tira, però no em va donar temps.


Unas flores de ganchillo que me hice para la parte de arriba. En realidad tenia que ser una tira, pero no me dio tiempo.


I un detallet que vaig fer al capdavall del vestit. Les flors de dalt són del mateix color que aquestes, encara que a les fotos no ho sembli.


Y un detallito que hice en la parte de abajo del vestido. Las flores de arriba son del mismo color que estas, aunque en las fotos no lo parezca.



Una altra cosa que he fet ha estat una bosseta pel Marc, per quan comenci a anar a la guarderia.

Otra cosa que he hecho ha sido una bolsita para Marc, para cuando empiece a ir a la guarderia.                              
                                


                                    

Aquí tancada.

                                    

El cartellet que posa Marc.


Per dins, de forro, hi vaig posar un tros d'hule, i així és més fàcil per netejar.


Por dentro, de forro, le puse un trozo de hule, y así es más fácil para limpiar.


I això és tot per avui!! Espero que us hagi agradat!
Fins una altra!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada