dimarts, 1 de gener de 2013

Crònica de les vacances!

Hola! Primer de tot espero que hagueu passat un bon nadal i que hagueu començat aquest any de la millor manera possible.
Aquests dies no he parat i avui torno al món blogueril.
Us acabo d'ensenyar els regals de nadal.



Hola! Primero de todo espero que hayáis pasado una feliz navidad y que hayáis empezado este año de la mejor manera posible.
Estos días no he parado y hoy vuelvo al mundo blogueril.
Os acabo de enseñar los regalos de navidad.


A la meva iaia li vaig fer una bossa. La tela és de l'ikea i és d'aquelles tan fortes.

A mi abuela le hice una bolsa. La tela es del ikea y es de esas tan fuertes.



Pel nebodet del meu xicot vaig fer uns peucs de ganxet. El patró el vaig treure de hasta el monyo de patrones en inglés.

Para el sobrinito de mi novio hice unos patucos de ganchillo. El patrón lo saqué de hasta el monyo de patrones en inglés.





Aquests peucs els hi vem donar sobre un castell de panyals, i la porta era una caixa de tovalloletes.

Estos patucos se los dimos sobre un castillo de pañales, y la puerta era una caja de toallitas.



Avui he fet tres colls d'aquells infinits que s'hi dóna una volta. No es veuen gaire bé els colors. Els he fet amb una tela estampada i una de forro polar. Són molt calentets!! El dels blaus és per una meva amiga, el verd i vermell per mi, i el negre i tela militar pel meu xicot.


Hoy he hecho tres cuellos de aquellos infinitos que se les da una vuelta. No se ven muy bien los colores. Los he hecho con una tela estampada y una de forro polar. Son muy calentitos!! El de los azules es para una amiga mía, el verde y rojo para mi y el negro con tela militar para mi novio.




Aquí el teniu amb el coll posat de moltes maneres, li ha agradat molt!! Posat de manera normal.


Posat al coll amb caputxa.


I posat ben amunt.



Fins aquí el resum de nadal. Un dia d'aquests us ensenyaré el vestit de cap d'any, que me'l vaig fer jo.
Espero que us agradi!!
Fins una altra!



Hasta aquí el resumen de navidad. Un día de estos os enseñaré el vestido de fin de año, que me lo hice yo.
Espero que os guste!!
Hasta otra!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada