dimarts, 11 de desembre de 2012

Coll i flors

Hola! Ara feia dies que no escribia un altre cop, però he anat fent cosetes. Seguint amb els regals de nadal he fet un buf o coll de ganxet pel meu pare.

Hola! Ahora hacia dias que no escribia otra vez, pero he ido haciendo cositas. Siguiendo con los regalos de navidad he hecho un buf o cuello de ganxillo para mi padre.


L'he fet amb uns colors molt discrets, molt impròpis de mi, però és per si algun dia ha d'anar mínimament arreglat.

Lo he hecho con unos colores muy discretos, muy impropios de mi, pero es por si algun dia tiene que ir minimamente arreglado.


Aquestes flors havien de ser una garlanda, però quan li vaig comentar al meu xicot em va dir que molt bonic però millor que en fes algo útil, total, que acabaran sent un cinturó quan les ajunti. Ja us les tornaré a ensenyar.


Estas flores tenian que ser una garlanda, pero cuando se lo comenté a mi novio me dijo que era muy bonito pero mejor que hiciera algo útil, total, que acabaran siendo un cinturon cuando las ajunte. Ya os las volvere a enseñar.


Us poso aquesta foto també que es veuen millor els colors.


Os pongo esta foto también que se ven mejor los colores.




Espero que us agradi!!
Fins una altra!!

4 comentaris:

  1. Hola Neus, els colors de les flors són molt macos, i tan quedaran bé en un cinturó com en una garlanda.

    ResponElimina
  2. Aquestes flors son les de l´estola japonesa.?
    M´encanten.
    Que passis unes bones Festes, una abreaçada.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies però no en tinc ni idea!! Les vaig anar fent sobre la marxa.
    Que tingueu unes bones festes!!

    ResponElimina