diumenge, 4 de novembre de 2012

Primera part!

Comencem de nou, primer de tot us ensenyo una manteta molt senzilla que vaig fer per entretemps. Vaig agafar un rectangle de roba que tenia de l'ikea, hi vaig posar un marc amb dues tires i la vora. Per acoltxar només ho vaig fer en algunes rodones. No crec que es vegi perquè amb el trasllado no sé on tinc el cable de la càmera, per tant, les fotos són fetes amb el mòbil.





Empezamos de nuevo, primero de todo os enseño una mantita muy sencilla que hice para entre tiempo. Cogí un rectangulo de ropa que tenia del ikea, puse un marco con dos tiras i el dobladillo. A la hora de acolchar sólo hice algunas redondas. No creo que se vea porqué con lo del traslado no sé donde tengo el cable de la cámara, por tanto, las fotos son hechas con el móbil.




Finalment em vaig decidir per fer un bolset amb el trapillo, però com sempre no tot podia sortir bé a la primera, així que vaig anar fent però no vaig tenir prou trapillo!! així que de moment està a mitges.


Finalmente me decidí hacer un bolsito con el trapillo, pero como siempre, no todo podia salir bien a la primera, así que fui haciendo pero no tube bastante trapillo!! así que de momento está a medias.



Però tot té solució en aquesta vida! Em vaig comprar per internet un altre cabdell de trapillo, us diria la pàgina, però fa tants dies que ja ni me n'enrecordo. És un color molt discret, ara ja el podré acabar.



Pero todo tiene solucion en esta vida! Me compré por internet otra madeja de trapillo, os diria la pagina, pero hace tantos dias que ya ni me acuerdo. És un color muy discreto, ahora ya lo podré terminar.


Fins aquí la primera part, d'aqui una estoneta més. Espero que us hagi agradat!!

Hasta aqui la primera parte, dentro de un ratito más. Espero que os haya gustado!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada