diumenge, 4 de novembre de 2012

Per fi!!!

Per fi tinc internet!!!! A finals de setembre em vaig canviar de pis, i me n'he anat a viure a Avià.Vaig demanar que em canviessin l'internet de pis i havia passat un mes i encara no ho havien fet!!! indignant, total, que em vaig canviar de companyia i en tres dies ja en vaig tornar a tenir, per fi torno a estar conectada al món!
Entre avui i aquesta setmana espero anar-vos penjant alguna coseta que he anat fent.
Per començar una bona notícia, la Júlia i la Cristina estan de sorteig, passeu-hi, passeu-hi.

Por fin tengo internet!! A finales de setiembre me cambié de piso y me fuí a vivir a Avià. Pedí que me cambiaran el internet de piso y ya había passado un mes y aún no lo habían hecho!! indignante, total, que me cambié de compañia y en tres dias ya volví a tener, por fin vuelvo a estar conectada al mundo!!
Entre hoy y esta semana espero iros colgando alguna cosita que he ido haciendo.
Para empezar una buena noticia, la Júlia y la Cristina estan de sorteo, pasad, pasad.





Després més!!!
Un petó!!


1 comentari: