diumenge, 25 de novembre de 2012

Manteta i coixí

Hola! Primer de tot us vull ensenyar una manteta que he fet per la Paula, que va néixer a l'agost, però entre el trasllat i tot, se m'ha anat allargant.



Hola! Primero de todo os quiero enseñar una mantita que he hecho para Paula, que nació en agosto, pero entre el traslado y todo se me ha ido alargando.



Com ja us vaig dir l'altre dia, tinc una iaia hiperactiva i ja m'ha acabat un dels coixins que m'estava fent de ganxet, us deixo una foto.



Como ya os dije el otro dia, tengo una abuela hiperactiva y ya me ha terminado uno de los cojines que me estava haciendo de ganchillo, os dejo una foto.



Espero que us hagi agradat!!
Fins una altra!!


2 comentaris:

  1. Moltíssimes gràcies, Neus, pel teu comentari al meu blog!
    La manteta de la Paula és una xulada i, la teva àvia, és una artistassa! Quines cose més boniques que fa! M'encanta el tapete de flors hawaianes!
    Gràcies per visitar-me!

    ResponElimina
  2. Que lindos trabajos!!! el cojin luce precioso, amo esos colores!!!

    Una bella semana para ti!!!!!

    ResponElimina