dijous, 8 de novembre de 2012

Avui va de ganxet!!

Hola!
Avui primer de tot us vull ensenyar una cosa que no he fet jo. És un tapet fet amb ganxet, amb flors hawaianes. L'ha fet la meva iaia, que no pot parar quieta, i és ella la que em va ensenyar a fer ganxet i a cosir. Aquí us deixo unes fotos.



Hola!
Hoy primero de todo os quiero enseñar una cosa que no he hecho yo. Es un tapete hecho de ganchillo, con flores hawaianas. Lo ha hecho mi abuela, que no puede parar quieta, y fue ella la que me enseñó a hacer ganchillo y a coser. Aquí os dejo unas fotos.



I jo amb el trapillo verd aquell que us vaig ensenyar he fet un bol per deixar les claus a l'entrada, i així tenir-ho més o menys ordenat. M'agrada tant el trapillo, se n'avença tant!!



Y yo con el trapillo verde aquel que os enseñé he hecho un bol para dejar las llaves en la entrada, y así tener-lo mas o menos ordenado. Me gusta tanto el trapillo, se va tan rápido!!



Espero que us hagi agradat!!
Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada