dissabte, 25 d’agost de 2012

Tornada de vacances!!

Hola!! El dijous al vespre vam arribar de Madrid, ens hi vam estar quatre dies i ens va agradar molt. No hi haviem estat mai, i és una ciutat molt majestuosa. Vam anar a veure les coses principals, i anar mirant, anar mirant vam trobar una merceria enorme. Suposo que jo no hi estic acostumada, però tenien absolutament de tot, no ho havia vist mai. Us deixo una foto. Aquí encara falta un passadís que hi havia a l'esquerra.




Hola!! El jueves por la tarde llegamos de Madrid, donde estuvimos cuatro dias y nos gustó mucho. No habiamos estado nunca y és una ciudad muy majestuosa. Fuimos a ver las cosas principales, y mirando mirando encontramos una merceria enorme. Supongo que yo no estoy acostumbrada, pero tenian absolutamente de todo, no lo habia visto nunca. Os dejo una foto. Aquí aun falta un pasillo que estaba en la izquierda.





I clar, com és d'esperar no vaig pas sortir amb les mans buides. Em vaig quedar una madeixa de "trapillo"  i un ganxet. Aquí dalt a Berga no n'havia vist i ja vaig aprofitar.
Quan vaig arribar a l'hotel vaig provar de fer uns quants punts però em van costar molt, em sembla que potser no es fa com el ganxet normal perquè em va costar molt. Ja m'ho miraré amb més calma. Aquí us l'ensenyo.




Y claro, como era de esperar no pude salir con las manos vacias. Me quedé una madeja de trapillo y un ganchillo. Aquí en Berga no habia visto y ya aproveché.
Cuando llegué al hotel prové de hacer unos cuantos puntos pero me costó mucho, me parece que alomejor no se hace como el ganxillo normal, porqué me costó mucho. Ya me lo miraré con más calma. Aquí os lo enseño.



Fins una altra!!!

1 comentari:

  1. Esa no es una mercería, es LA mercería. En Pontejos puedes encontrar de todo, a cambio normalmente de unas colas interminables... yo me he tirado allí alguna vez casi dos horas. ¡Por lo que veo tuviste suerte y no había mucha gente!

    ResponElimina