dissabte, 4 d’agost de 2012

Pantalons reciclats

Hola!!
Ja fa dies que veig un parell de pantalons pirates per l'armari que estan fets pols, la tela ja gairebé sembla paper de fumar i estaven plens de forats. Total, que he pensat que per fer una bossa ja servirien. És com un bolso, però ja es veu vell, però per si algun dia anem al pantà o al bosc o algun lloc on no es poden portar coses gaire fines, segur que anirà bé!
Als laterals hi he posat una mica de cordill que tenia de quan vaig fer disfressar els meus alumnes de grecs antics, i així li dóna un aire diferent.

Encara en tinc uns altres de verds, però hi volia fer alguna aplicació o algo, i encara m'ho he de pensar. Ja us els ensenyaré també!


Hola!!
Ya hace dias que veo un par de pantalones piratas  por el armario que estan hechos polvo, la tela ya casi parece papel de fumar y estavan llenos de agujeros. Total, que he pensado que para hacer una bolsa ya servian. Es como un bolso, pero ya se ve viejo, però por si algun dia vamos al pantano o al bosque o algun sitio donde no se pueden llevar cosas muy finas seguro que va bien!
A los laterales he puesto un poco de cordel que tenia de cuando hice disfrazar a mis alumnos de griegos antiguos, i así le da un aire diferente.

Aún tengo otros de verdes, però queria hacerles una aplicación o algo, y aún me lo tengo que pensar.
Ya os los enseñaré también!

Aquí l'abans:



El després:



I un detall del cordill. Al final hi he posat una mica de silicona perquè no es desfés.




Espero que us agradi!
Fins una altra!!



4 comentaris:

  1. Hola Neus!!
    Excel.lent idea! Em sembla genial, no se m'hagués acudir mai!
    També he pensat, que a part del cordill, com jo no en tinc potser jo li posaria trapillo.
    Una abraçada i fins aviat

    ResponElimina
  2. Gràcies! Segur que quedaria molt bé també amb el trapillo!! un petó!

    ResponElimina
  3. Neus porfa, un tuto, quiero saber como se hace, pero necesitaría algunas aclaraciones.
    Besos, Mª José

    ResponElimina
  4. Pronto intentaré hacer un tutorial, si tienes prisa mandame un mail i te lo cuento todo!! un beso!

    ResponElimina