dilluns, 27 d’agost de 2012

Dia de proves!!

El dissabte vaig tenir un dia de proves amb el trapillo. Primer vaig trobar un patró de bufanda que em va agradar, però clar, em quedava molt gros. Llavors vaig pensar que potser de tapet també serviria... Total, que quan em quedava acabar de donar la última volta, surt el meu xicot i em diu que no li agrada i que ja ho puc desfer. En fi, que al final ho vaig desfer.


El sábado tuve un dia de pruebas con el trapillo. Primero encontré un patron de bufanda que me gustó, però claro, me quedava muy grande. Luego pensé que alomejor de tapete también serviria... Total, que cuando me quedaba terminar de dar la última vuelta, sale mi novio y me dice que no le gusta y que ya lo puedo deshacer. En fin, que al final lo deshice.



Però la cosa no es va quedar aquí. Llavors vaig veure un patro de ganxet que em sembla que es deia nus egipci. però amb el trapillo tampoc quedava igual que amb la llana. Que consti que ho vaig provar!


Pero la cosa no terminó aquí. Luego ví un patron de ganchillo que me parece que se decía nudo egipcio, pero con el trapillo tampoco quedava igual que con lana. Que conste que lo probé!



Al final, després de molt meditar-ho he decidit que em faré un bolso. Espero que aquest cop surti bé!!


Al final, despues de mucho meditar he decidido que me haré un bolso. Espero que esta vez salga bien!!

2 comentaris:

  1. Neus, no pateixis, a mi també em va passar i com diu el teu blog, fent i desfent s'aconsegueixen les coses! Jo vaig fer un bol i un bolso. Si vols saber com fer la base del bolso entra al meu blog o posa al youtube sacocharte i et surt un tuto estupendu!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. moltes gràcies!! Ara passaré a mirar-m'ho!

    ResponElimina