dissabte, 19 de maig de 2012

Què faig?

Hola!
Últimament publico de molt en molt, però s'està acabant el curs i tinc molta feina. Tot i així he anat fent alguna coseta, poques, però algunes. Primer de tot us ensenyo l'hortet que hem fet a casa, té molt mèrit, perquè vivim en un pis de Pin i Pon.


Hola!
Últimamente publico de mucho en mucho, pero se esta terminando el curso y tengo mucho trabajo. A pesar de esto he hecho alguna cosita, poquitas, pero algunas. Primero de todo os enseño el huertecito que hemos hecho en casa, tiene mucho mérito, porque vivimos en un piso de Pin y Pon.


Els enciams, en tenim tres més en una altra torreta.


Els maduixers,


I aquí en ua torreta hi ha tres tomaqueres i en l'altra 2 pebroters i una albergínia.

Però no tot és l'hort, també he començat a fer una alfombra de ganxet. La vaig començar amb unes llanes que m'havien regalat feia un parell d'anys que no és ben bé llana, és com un tros de tela fet a fils, no sé si m'hauré explicat gaire bé. No sabia perquè les faria servir i em vaig il·luminar per fer l'alfombra, però es veu que en aquelles madeixes hi va molt poca llana i ara a veure com l'acabaré.


Pero no todo es huerto, también he empezado a hacer una alfombra de ganxillo. La empecé com unas lanas que me havian regalado hacía un par de años que no és lana en sí, és como un trozo de tela hecha a hilos, no sé si me habré explicado muy bien. No sabia porqué las haria servir y me iluminé para hacer la alfombra, pero se vé que en aquellos ovillos iva muy poca lana, y a ver como la terminaré.





Espero que us agradi! Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada