dilluns, 30 d’abril de 2012

Un vestit estiuenc

Hola!! Ara tornava a fer molt que no escribia res, i no és pas que no faci coses, el que passa és que no les acabo!! Encara estic fent aquella manteta per un nen/nena que ha de néixer que ja us ensenyaré quan tingui la part de dalt acabada. Aquests dies, per això, he estat en plan "costurera" i amb unes teles que em van regalar pel meu aniversari els meus amics m'he fet aquest vestit.
De patrons no en sé fer. Vaig estar mirant per internet i en vaig veure un que em va agradar, però no hi havia els patrons i a més a més les explicacions estaven en rus, així que de poca cosa em va servir. Resumint que ho vaig fer com vaig poder, però al final ha quedat molt bé, almenys a mi m'agrada molt!!



Hola!! Ahora volvia a hacer mucho que no escribia nada, y no és que no haga cosas, lo que pasa es que no las termino!! Aún estoy haciendo aquella mantita para un niño/niña que tiene que nacer que ya os enseñaré cuando tenga la parte de arriba terminada. Estos dias, por eso, he estado en plan costurera y con unas telas que me regalaron mis amigos por mi cumpleaños me he hecho este vestido.
De patrones no se hacer. Estuve mirando por internet y ví uno que me gustó, pero no havia los patrones y ademas las explicaciones estaban en ruso, así que de poca cosa me sirvió. Resumiendo, que lo hice como pude, pero al final ha quedado muy bien, almenos a mi me gusta mucho!!



Falta canviar els cordons que porta, el del coll i el de sota el pit. Com que no en tenia a casa avui ho he solucionat amb un tros de llana!!



Falta cambiar los cordones que lleva, el del cuello i el de debajo el pecho. Como no tenia en casa hoy lo he solucionado con un trozo de lana!!


Espero que us agradi, fins una altra!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada