dissabte, 7 d’abril de 2012

Samarreta

Hola!! Ara feia un altre cop temps que no escribia res, però me'n vaig anar de viatge a Edimburg, a casa d'una amiga, i ara per setmana santa a Mallorca, a casa d'una altra amiga. Total, que no he pogut fer gaire coses, però m'ho vaig passar molt bé a tot arreu, a més a més, no havia estat mai a cap dels dos llocs, i em van agradar molt, encara que són molt diferents.
Entre viatge i viatge em vaig "tunejar" una samarreta. És de les típiques del Decatlon, que són totes llises, i les tenia totes iguals, i així en tinc una de diferent.





Hola!! Ahora hacía otra vez tiempo que no escribia nada, pero me fuí de viaje a Edimburg, a casa de una amiga, i ahora por semana santa a Mallorca, a casa de otra amiga. Total, que ho he podido hacer muchas cosas, pero me lo pasé muy bien en todos sitios, además, no havia estado nunca en ninguno de los dos lugares, y me gustaron mucho, aunque són muy diferentes.
Entre viaje y viaje me tuneé una camiseta. És de las típicas del Decatlon, que són todas lisas y las tenia todas iguales, y así tengo una de diferente.




Espero que us agradi, el dibuix me'l va fer el meu xicot, llavors ho vaig passar a la samarreta, vaig cosir la tela per darrera i vaig tallar la roba de davant. A mi personalment m'agrada molt!


Espero que os guste, el dibujo me lo hizo mi novio, luego lo pasé a la camiseta, cosí la tela por detras y corté la ropa por delante. A mi personalmente me gusta mucho!


Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada