dissabte, 14 d’abril de 2012

Com que no tinc bolsos...

Hola! Doncs sí, com que no tinc bolsos aquí en va un altre. Ahir al dematí vaig anar a un monogràfic que feien a Cal Salvans, i allà vem fer aquest bolset. Les teles m'agraden molt, i és més petit dels que acostumo a portar, així podré anar variant.



Hola! Pues si, cómo no tengo bolsos aquí va otro. Ayer por la mañana fui a un monográfico que hacian a Cal Salvans, y allí hicimos este bolsito. Las telas me gustan mucho, y és más pequeño de los que acostumbro a llevar, así podré ir cambiando.



Aquí per una cara.



Aquí per l'altra.



Aquí obert.



I finalment, un detallet del caputxó del cordill, no es veu gaire bé, no sé què li passa últimament a la meva càmera que fa les fotos molt malament.


Y finalmente, un detallito de la capucha del cordón, no se vé muy bien, no sé qué le pasa últimamente a mi cámara que hace las fotos muy mal.

En fi, espero que us agradi!!
Fins una altra!!

2 comentaris:

  1. Me parece una monada, me gustan mucho las telas.

    Besos

    ResponElimina
  2. Que diseño mas lindo y con esas telas batik, se ve genial!!!!!!

    ResponElimina