divendres, 2 de març de 2012

Espardenyes

Hola!! Avui finalment he tingut un dia en el qual no he hagut de fer quilòmetres, ni anar a la feina, ni a cap curset!! Ja era hora que en tingués un, tot i que encara he de fer treballs i preparar coses, però encara em queda cap de setmana.
Avui a casa hem fet una gran adquisició: una espiradora!!! si si, ja feia molts dies que deiem que n'haviem de comprar una i finalment avui ha sigut el gran dia. Quin gran invent!! Tot això us ho poso perquè veigueu el que estic fent, no està acabat, però em feia il·lusió ensenyar-vos com ho tinc de moment. Estic fent unes espardenyes per córrer per casa, perquè les que venen a les botigues tenen la sola de goma i a més a més amb ratlletes on s'hi queda la borra i llavors la vas escampant per casa. Total, que he decidit fer-ne unes per mi i unes per al meu xicot. He començat per les meves, així si hi ha algun fallo en les altres ho puc solucionar.
Les meves les estic fent amb unes teles que em vaig comprar al Tela Marinera i estan quedant molt alegres. El meu xicot ja m'ha dit que ell les vol més discretes.






Hola!! Hoy finalmente he tenido un dia en el qual no he tenido que hacer quilometros, ni ir al trabajo, ni a ningun cursillo!! Ya era hora que tuviera uno, aunque aun tengo que hacer trabajos y preparar cosas pero aun me queda fin de semana.
Hoy en casa hemos hecho una gran adquisicion: una aspiradora!! si si, ya hacia muchos dias que lo deciamos, y finalmente hoy ha sido el gran dia. Que gran invento!! Todo esto lo pongo para que veais lo que estoy haciendo, no esta acabado, pero me hacia ilusión enseñaros como lo tengo de momento. Estoy haciendo unas zapatillas para andar por casa, porqué las que venden en las tiendas tienen la suela de goma y además con rallas dónde se queda la borra y luego la vas esparciendo por casa. Total, que he decidido hacer unas para mi y otras para mi novio. He empezado por las mias, así si hay algun fallo en las otras lo puedo solucionar.
Las mias las estoy haciendo con unas telas que compré al Tela Marinera y estan quedando muy alegres. Mi novio ya me ha dicho que él las quiere más discretas.



Com veieu encara estan apuntalades amb agulles. Espero que us agradin!!

Como veis aun estan apuntaladas con agujas. Espero que os gusten!!



Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada