dissabte, 11 de febrer de 2012

Manteta

Hola!!
Ara feia molts dies que tenia això abandonat, bé, això i el cosir. Últimament tinc molta feina, i em queda poc temps per fer res més. La setmana passada vaig començar a fer una manteta per una cosina que està embarassada. Ja us aniré ensenyant els avenços.

Hola!!
Ahora hacia muchos dias que tenia esto abandonado, bueno, esto y lo de coser. Últimamente tengo mucho trabajo y me queda poco tiempo para hacer nada más. La semana pasada empecé a hacer una mantita para una prima que esta embarazada. Ya os iré enseñando los avances.



De moment només tinc aquests dos quadrats, i al del caballet de mar encara li he de fer l'ull. Sort que encara tinc temps!!

De momento sólo tengo estos dos cuadrados, y al del caballito de mar aun le tengo que hacer el ojo. Suerte que aun tengo tiempo!!

Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada