diumenge, 29 de gener de 2012

Un altre bolso

Hola!!
Aquest divendres em vaig apuntar a un monogràfic d'una merceria d'aquí Berga, de fet és el lloc on vaig aprendre a fer patchwork. Es diu merceria Salvans, i aquest divendres vem fer un bolso, però no vaig tenir temps d'acabar-lo i ho he fet avui. M'encanta com ha quedat, i és molt original.
Us deixo unes fotos.


Hola!! Este viernes me apunté a un monogràfico d'una merceria de aqui Berga, de hecho és el sitio donde aprendí a hacer patchwork. Se llama merceria Salvans, i este viernes hicimos un bolso, pero no tuve tiempo de terminar-lo y lo he hecho hoy. Me encanta como ha quedado, y es muy original.
Os dejo unas fotos.


Aquí una foto del lateral.





Així és com es veu quan el portes penjat. A l'altra banda hi té una altra butxaca amb els colors canviats, també irregulars.

Así es como se vé cuando lo llevas colgado. Al otro lado tiene otro bolsillo con los colores cambiados, también irregulares.


I aquí un detall de la cremallera.

Els colors són molt més vius, però amb aquesta càmera tampoc podem demanar miracles.

Los colores son mucho más vivos, pero con esta cámara tampoco podemos pedir miráculos.

Espero que us agradi!!!
Fins una altra!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada