diumenge, 22 de gener de 2012

Bolso reversible

Hola!! Ja he fet el bolso que us vaig dir l'altre dia amb la tela del Tela marinera. No sabia com fer-lo i em vaig decidir per fer un bolso reversible. Vaig buscar els  patrons per internet però només en vaig trobar en anglès. Total, que m'ha costat déu i ajuda fer-lo. Ja només em falta fer el repunt del costat però ja us el volia ensenyar.
L'altre tela és de l'ikea, però m'agrada molt. El volia estrenar ja, però m'ha quedat molt "veraniego",  així que suposo que m'esperaré una mica a estrear-lo.



Hola!! Ya he hecho el bolso que os dije el otro dia con la tela del Tela marinera. No sabia como hacerlo y me decidi por hacer un bolso reversible. Busqué los patrones por internet pero solo encontré en inglés. Total, que me costo dios y ayuda hacerlo. Ya solo me falta hacer el repunto de al lado pero ya os lo queria enseñar.
La otra tela es de ikea, pero me gusta mucho. Lo queria estrenar ya, pero me ha quedado muy veraniego, así que supongo que me esperaré un poquito para estrenarlo.






Espero que us agradi!!!!
Fins aviat!!

1 comentari:

  1. Molt bé Neus quina rapidesa, ja ho tens fet!!!!
    Si em deixes dir-te una cosa....les nanses et quedarien millor si les cuses al revés, les del mateix cantó juntes.
    Felicitats , estaràs guapíssima aquest estiu.
    marta

    ResponElimina