diumenge, 11 de desembre de 2011

Un tros de Nadal

Hola! Ara us poso l'altra part que us he dit. Ja he mig posat la decoració de Nadal a casa. És tot en miniatura, perquè és un pis molt petit, però ja fa l'efecte. Em faltarà ensenyar-vos unes boles que tinc penjades al costat de les cortines, però encara les he de retratar.


Hola! Ahora os pongo la otra parte que os he dicho. Ya he puesto la decoracion de navidad en casa. És todo en miniatura porqué es un piso muy pequeño, pero ya hace el efecto. Me faltará enseñaros unas bolas que tengo colgadas al lado de las cortinas, pero aun las tengo que fotografiar.




Us he posat més d'aprop un romà (en realitat és un espartà, però ja serveix, jeje) que vaig fer amb ganxet. Sé que hi ha una barreja molt rara, però a mi ja m'agrada.

Os he puesto más de cerca un romano (en realidad és un espartano, pero ya sirve, jeje) que hice con ganchillo. Sé que hay una mezcla muy rara, pero a mi ya me gusta.

Encara em falta penjar el Sal que vem fer per nadal brodat, però encara l'he d'acabar. A veure si algun dia m'hi poso en serio i ho faig!

Aun me falta colgar el Sal que hicimos por navidad brodado, pero aun lo tengo que terminar. A ver si algun dia me pongo en serio i lo hago!!

Espero que us agradi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada