diumenge, 27 de novembre de 2011

Una mica de tot

Hola! Us vull ensenyar que he estat fent aquest cap de setmana. Encara he d'acabar el sal de nadal, però ja he començat coses noves. Sempre en tinc un munt de començades, així no m'aburreixo i puc anar canviant sovint. Primer de tot us ensenyo com porto el sal de Didi, que ja va començar fa dies però tot just he començat. Ja tinc totes les rodones a punt, només queda bordar-les i unir-les.



Hola! Os quiero enseñar lo que he estado haciendo este fin de semana. Aún tengo que terminar el sal de navidad, pero ya he empezado cosas nuevas. Siempre tengo muchas cosas empezadas, así no me aburro y puedo ir cambiando a menudo. Primero de todo os enseño como llevo el sal de Didi, que ya empezó hace dias pero yo acabo de hacer-lo. Ya tengo todas las redondas a punto, solo me queda bordarlas y unirlas.



Una altra cosa que he seguit són les casetes de log cabin que vaig veure al blog de Dori. Elles ho van fer molt depressa, jo tot just n'he fet una!!


Otra cosa que he seguido haciendo son las casitas de log cabin que ví en el blog de Dori. Ellas lo hicieron muy rápido, yo acabo de terminar la primera!!




I per acabar un ensenyo un nou projecte que serà com el de la manta, mooolt llarg, jeje. De moment us ensenyo això, ja us ho aniré mostrant més endavant. Espero que us agradi!


Y para terminar enseño un nuevo proyecto que será como el de la manta, muuuuuy largo, jeje. De momento os enseño esto, ya os iré mostrando más cosas más adelante. Espero que os guste!




Fins aviat!!

Hasta pronto!!

1 comentari:

  1. Que juiciosa estas, yo con el didi-nenufar voy atrasadita, pero espero igualarte pronto.
    Besitos y todo te esta quedando muy lindo!!!!

    ResponElimina