diumenge, 20 de novembre de 2011

Per fi!!!

Hola de nou!! Per fi he acabat la manta que feia dos anys que vaig començar!! jaja, com podeu veure tinc molt poca paciència i les coses llargues a mi se'm converteixen en extremadament llargues. Aquesta va ser la primera manta que vaig començar a fer quan vaig començar a anar a classes de patchwork. Ara ja no hi vaig, perquè finalment tinc una feina decent i això es nota en les cantonades que no sabia com fer-les. Ja no us n'he posat cap foto perquè em fa vergonya, jeje.
Espero que us agradi!
Que vagi molt bé!!



Hola de nuevo!! por fin he terminado la manta que empecé hace dos años!! jaja, como podeis ver tengo muy poca paciencia i las cosas largas a mi se me convierten en extremadamente largas. Esta fué la primera manta que empecé quando hice mis primeras clases de patchwork. Ahora ya no voy a clase porqué por fin tengo un trabajo decente, y eso se nota en las esquinas que no sabia como hacerlas. Ya no os he puesto ninguna foto porqué me da vergüenza, jeje.
Espero que os guste!
Que vaya bien!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada