diumenge, 20 de novembre de 2011

Bloc 7!!

Ja està!! Ja l'he acabat! Ara només falta montar-lo. He pensat que no el montaré tal i com ens van dir, perquè a casa no sabria on penjar-lo, així que he decidit que el montaré en vertical i així el podré penjar en una espècie de columna que hi ha al menjador. Quan estigui acabat ja us l'ensenyaré, de moment aquí teniu el bloc 7, l'últim. Per cert, he vist que tinc dues seguidores més, cosa que em fa molta il·lusió, i com que no sé fins quin punt entenen el català, també ho posaré a sóta en castella, que tampoc no em costa pas res!
Que vagi molt bé!!




Ya está!! Ya lo he terminado! Ahora sólo falta montarlo. He pensado que no lo montaré como nos dijeron, porqué en casa no sabria dónde colgarlo, así que he decidido que lo montaré en vertical i así lo podré colgar en una especie de columna que hay en el comedor. Quando esté terminado ya os lo enseñaré, de momento aquí teneis el bloque 7, el último. Por cierto, he visto que tengo dos seguidoras más, cosa que me hace mucha ilusión, i como no sé si entienden bien el catalan, tambien lo pondre debajo en castellano, que tampoco me cuesta nada!
Que vaya muy bien!!



Com sempre la foto no queda espectacularment bé, però espero que com a mínim quan us l'ensenyi acabat del tot es vegi tot millor.

Como siempre la foto no queda espectacularmente bien, pero espero que como mínimo cuando os lo enseñe terminado del todo se vea todo mejor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada