dimarts, 27 de setembre de 2011

Forro per la llibreta

Hola de nou! Mireu què vaig acabar ahir a la nit. Una funda per una llibreta. Aquest curs m'he apuntat a anglès, que el tinc molt oblidat, i ja el primer dia ens van donar molts fulls solts, i a mi cada dos per tres em queien.
Com que ja de per si sóc força desorganitzada vaig pensar, fes-t'hi una funda i així de pas també ho puc aprofitar per guardar-hi tots els papers que ens vagin donant. Aquí us deixo les fotos.

Aquesta última és la part del davant per fora.



i aquesta és per la part de dins. El mateix tros que ho aguanta ho aprofito per guardar-hi tots els fulls. A les següents fotos us deixo el darrera i el dins de darrera.




Espero que us hagi agradat. Fins una altra, que vagi bé!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada