dimecres, 24 d’agost de 2011

més cosetes

Hola de nou!! ja us he dit que avui m'he dedicat a acabar cosetes. Abans no m'ha donat temps d'ensenyar-vos-ho tot i ara aprofito per seguir penjant cosetes. He acabat dos davantals que vaig començar a fer fa molt de temps, però al meu hi faltaven els ulls. En vaig fer un per mi i un pel meu xicot. Aquí us els deixo.
Aquest és el meu, amb aquestes gallines tan gracioses "marujeando". Us en poso una de més a prop.

Ara us posaré el que li vaig fer al meu xicot. Hi ha una maça, que és una de les comparses de la Patum, la festa més important del poble.

En fi, aquesta foto hauria de ser vertical, però no sé perquè no la puc girar, espero que us en feu una idea, us penjaré una foto de la comparsa original, per si no l'heu vist mai.
Espero que us hagi agradat. Fins una altra!!

1 comentari: